tisdag

kom hem från jobbet för ett litet tag sen. åkte med malin söderlund då jag såg
någon måla på ett garage;
jag - måla måla måla
malin - jag ska måla hela världen lilla mammAAAAAAA!!!!!

ja... det sprang då upp en ekorre på vägen och malin tvärväja utan att veta
om någon var bakom haha ;)
malin - dog den?!?!?!
jag - det märks om den ligger kvar där när jag går där om en liten stund ;)
förresten, såg du om det var någon bakom dig?
malin - nej men vad fan, ingen ska väl ligga bak i arslet på mig iaf :O 

haha så jävla go, höll på att dö av skratt ;)

nej nu ska jag gå och möta pappi och vovvsen sen bär det av till hammarn där jag och älskling återigen blir bjudna på mat. jag älskar min mammi och pappi haha ;) ha en underbar fortsättning på denna soliga dag :D


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0