onsdag

sitter i min säng hemma hos mamma och pappa efter en lugn dag på jobbet :) skönt
att bara sätta sig i lugn och ro, släppa alla tankar dit dom vill och bara vara :) i love it!

igårkväll blev det idol med älskling och jag blev riktigt imponerad av vissa :)
ska bli kul att se vad kvällens program bjuder på för talanger eller... "talanger" ;p

imorgon har jag sovmorgon, gud vad gött :D sen blir det jobb 16-01. dessvärre så missar jag ledarmötet som gympan ska ha imorgonkväll. var viktigt att vara med där, speciellt nu eftersom jag ska ha tre grupper denna termin.. :s dock kan man ju vara lite snabbare med att ge ut information och inte vänta tills himlen rasar ner och helvetet frusit till is....

ha en trevlig kväll :)


/ E


Kommentarer
Postat av: Karin

VA!? Menar du att du har annat inplanerat i livet än ledarmöten och att vara gympaledare på heltid!?;)

Synd att du inte kunde komma, jag måster verkligen bestämma mig om jag kan eller inte kan vara med dej på måndagar...Har ett litet problem med hundarna bara...;) Men på måndag kommer jag iaf till hallen strax efter fem, har inga nycklar så släpp gärna in mig...;) / Karin

2010-09-09 @ 11:02:51
URL: http://perssonskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0