onsdag

lagomt trött idag? jajemen! ;L :p igår blev det jobb men slutade 22 så blev inge sent :) efter det skulle jag till mitt rum för att få lite sömn inför morgondagens pass som började klockan 6. fick jag det? nej... poängen med att gå 22 var ju för att få gå och sova så jag skulle orka med frukostpasset, istället var det några dårar rummet under mig som väsnades utav bara fan alltså... hade lust att gå ner och spöa dom med varandra ;L
och klockan 3 inatt vaknade jag av panik att jag inte skulle hinna till jobbet. jag tog på mig bh, trosor och byxor när jag sedan insåg att klockan bara var tre och att jag kunde sova hela två timmar till...

lyckad natt? nej inte precis. plus att jag var skiträdd igår när jag skulle gå till rummet
så pöjken min fick ringa mig och tala med mig ett bra tag haha ;) och spegeln som var
i rummet täckte jag över med min jacka haha. dom bara skrattade åt mig på jobbet då
jag dock inte tyckte det var fullt lika kul... ;L ;) någon gång måste man få vara lite rädd
och mesig (a) :p

en annan rolig grej är att jag kommer få börja gå på schema på helgerna :D det är 6veckors perioder då jag kommer jobba tre av sex helger, låter helt underbart! lite schema och helger tillsammans med älskling, i love it! :)


nej nu ska städmusklerna igång! ha en trevlig onsdag :)


/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0