fredag

jobbet igår gick skitbra och det var skojigt :) allt flöt på finemang och middagen gick fort :)
dock blev det inte att jag min chicken körde dit själv. nej, mammi körde mig och
älskling kom och hämtade mig hehe. måste försöka komma över skiten nu.. :s

kom hem för ett tag sen efter en promenad i hurtigtorpet med sötmalin :) vi gick 5an. skönt som fan var det och det gick faktiskt fort. skönt ute är det också. efter lunch blir det en cykeltur till möbelaffärn. idag är jag sportig haha ;) skönt att röra på sig :) behöver även till banken och växla lite överflödiga mynt och även 50öringar som snart inte längre får användas :)

duktig som jag är har jag äntligen bytt gardiner i tvrummet. det behövdes kan jag lova. vita panelgardiner vilket blev riktigt fräscht, ljust och fint. MYS! :)

nej nu ska jag göra något nyttigt. ha en härlig fredag!
DET ÄR HELG OCH JAG ÄR LEDIG! fyfan vad skönt :)


/ E


Kommentarer
Postat av: Sara

Du som inte gilla att gå i hurtigtorpet! ;)

2010-09-24 @ 12:28:57
Postat av: Sara

Ja visst! :) Jag brukar ju gå där ofta iaf :) hihihi! Puss <3

2010-09-26 @ 15:59:34
URL: http://saruupullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0