tisdag

dagen idag har bestått av doktorn i linde med sällskap av min underbara farmor :), tupplur och träning med mammi :) när jag kom hem duschade jag sen snatta jag några chokladbollar syrran och oliver gjorde (a) haha det är väl bra efter en träning, dumme jävel ;L haha ;)

nu när jag inte har älskling vid min sida får nellie ta hans plats i sängen. dock bara sovadelen haha ;)

beställde bilder från min bal och student som jag fick idag och kvalitén var bra så ska beställa en himla massa bilder till på bland annat mig och älskling, lille vovven och renoveringen av huset. utlandsresan till kreta med familjen ska också förevigas med bilder :) måste försöka hitta några fina fotoalbum också :) kul att pyssla lite!

nej nu ska jag slå på one tree hill - världens bästa serie någonsin!! god natt allesammans :)


/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0