måndag

min helg;

fredag: jobb 9-16 sen direkt till friskis och svettis (17-18) och sen bar det av till sporthallen och
var ledare mellan 18-20.30. efter träningen bar det av hem där älskling, mys och idol väntade :)

lördag och söndag: jobb 17-03 och efter det gick jag och malin till vårt rum och somnade runt halv 4. fyra timmar senare ringde klockan då vi gick till jobbet och åt lite frukost och sen drog allt igång. kände mig som en zombie. skulle slutat 16.30 men blev 17.30 då det blev hemgång till en myskväll med älskling där god mat och tvtittande ingick :) dock somnade vi typ halv tio haha.

idag: vaknade typ halv tio - alltså tolv timmars sömn inatt, SKÖNT! :) sen blev det grythyttemarken med farmor. skitmarknad säger jag bara :s och imorse åkte älskling till
sandviken och kommer inte hem förrän på fredag... :( saknar honom redan...


idag och imorgon, nu och föralltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0