måndag

och jag älskar vädret! :)

idag lunchade jag med mammi på DG och sen blev det promenad med pappi
och vovven :)

om några timmar blir det barngympa och efter det blir det PIZZA! mumma :D

igår skulle jag slutat jobbet 16.30 men det var fislugnt (som vi säger på jobbet ;D) så fick dra redan vid 15 :) mot kvällningen blev det som sagt ljusparty hos lorina då det blev det lite saker inhandlade :) svårt att stå emot alla fina saker trots priserna... :p efter partyt bar det av mot hammarn där jag och älskling blev bjudna på plankstek, mmmm! :)

tommy jagade med nellie igår bara och det hade gått ganska bra :) märktes att det var första gången för henne sa han men man kan inte förvänta sig annat hehe. blir ev jakt för henne nästa helg också, kul :)

nej nu ska jag göra lite nytta. ha det bra! :)


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0