torsdag

och jag är besviken... fick sms av stoffe att han inte alls kommer vara ledig imorgon. det är väl klart att det inte skulle bli så så varför tänkte jag tanken ens lite..?

skulle vara kul att hitta på något roligt med honom någon gång men det känns som att alltid något kommer ivägen, som exempelvis jobb och grejer med huset. dock har vi lördag eftermiddag/kväll och hela söndagen på oss att göra något tillsammans så det ser jag fram emot :) jag vågar dock inte hoppas för mycket så håller tummarna lite diskret. men, vi har talat om utlandsresa inom kort när jobb och allt har lugnat sig lite så jag hoppas verkligen att det inträffar väldigt snart! :)

är på dåligt humör idag men det går nog över så fort jag får se fisen :)


/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0