torsdag

igår la jag in bilder på datorn från renoveringen av hallarna, toaletten samt datarummet och jag kan lova att det har hänt mycket. knappt så att man kommer ihåg hur det en gång sett ut :p då när stoffe flyttade hit var det typ som två lägenheter om man säger så på övervåningen, nu i datarummet, så fanns det ett litet kök. det är nu borta och istället är det ett litet badrum som finns där nu. i hallen uppe var det en garderob och en toalett (i snedtaket) som nu är borttagna då vi fick det väldigt öppet och fint. helt sjukt att dom hade tänkt så dumt med en toalett i ett snedtak. vadfan, vi fick ju stå där inne med huvudena böjda en aning :p någon gång kanske det kan komma lite bilder :)

idag blir det jobb 17 och framåt. blir inte länge eftersom jag ska jobba 6-15 imorgon. ska nog ringa och be om ett rum och sova kvar där istället för att gå upp skittidigt här hemma för att sedan åka ut på dom hala vägarna i mörkret.

imorgon är stoffe ledig också så då hoppas jag på ett varmt välkomnande när jag kommer hem från jobbet :) i helgen blir det bland annat lingonkransbindning med gympan och örebroresa. sen är det grejer i hemmet som ska fixas också så vi har fullt upp! :)

nu beger jag mig ner till soffan och tvn! ha det gött allesammans!


/ E


Kommentarer
Postat av: Sara

ja lägg ut bilder på renoveringen :)

2010-11-18 @ 10:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0