tisdag

dagen igår kan dra så långt ögat räcker och ännu längre... jag skulle säga att allt, nästan allt, gick åt helvete... jag tror att det ligger någon sorts förbannelse över mig och måndagar...

idag ska jag ta ut ilskan genom att städa och göra fint i huset, rensa garderober och sånt. ska göra extra fint i tvrummet då svärmor och svärfar kom och hämtade fåtöljen igår. nu är det väldigt mycket plats över så ska försöka komma på en lösning hur man ska inreda där sen :)

ikväll blir det nog träning. har inte tränat på hur länge som helst nu. inte bra evelina!

och emellan mitt städpass här hemma och träningspasset ska jag försöka hinna pröva mig på stuvade makaroner och körv ;) hoppas jag kan få till makaronerna lika bra som mamma (a) nej nu lär jag dra igång mitt "projekt"!


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0