söndag

skulle jobbat 14-23 igår men fick åka hem redan vid 16 pga att jag mådde skit. sprängande huvudvärk, snorig, hängig, feber och ont i kroppen. så det blev raka vägen hem med parkering i soffan, och snäll som mamma är kom hon med en godispåse också hehe ;) trodde jag skulle få en myskväll med älskling men så blev det ju såklart inte. han och svärfar höll på nere i källarn från tidig morgon till sena kvällen. eller ska man säga natten? åke åkte hem strax innan ett inatt. tycker synd om dom...

idag mår jag bättre :) har dock ont i huvudet, är snorig och lite slö och blir lätt anfådd.. menmen :) nej nu ska jag nog försöka få upp gubbarna på lite fika :)
ha det bra allesammans!

avslutar detta inlägg med att säga att jag har världens bästa karl och att jag älskar honom :)


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0