måndag

som sagt, jag hatar måndagar men än så länge har den här måndagen inte gått åt helvete :) ikväll ser nog situationen annorlunda ut.

kom just hem då jag varit och beställt klipp- och färgtid vilket jag fick redan imorgon klockan halv ett :D får se vad det blir :) och så har jag inhandlat en ny almanacka samt handlat dom mest nödvändiga matvarorna.

tidigare idag bytte jag toasits då den förra var helt åt helvete. delarna som gjorde att den satt fast hade såklart fått ben och gått någonstans då man alltid var med om en nära-döden-upplevelse när man satt där... men nu, NU, kan man vara helt lugn med vetenskapen om att man kommer ut därifrån oskadd haha ;)

så dagens insats hittills är jag nöjd med ;) får se om jag är lika nöjd efter kvällens barngympa då jag tycker att allt jag gör verkar vara fel...


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0