måndag

kom nyss hem till mamma och pappa från en promenad i snövädret med lina. trevligt att träffas igen och tala lite dynga :)

igår var jag och min älskade i örebro vilket var otroligt underbart och kul. inhandlade oss en ny soffa, kuddar och plädar till den samt lite smått och gott. handlade även julklappar så dom flesta är köpta nu :) känns väldigt skönt! så igår pysslade jag med inslagning av julklappar ;)

igår hämtade svärmor och svärfar tvåsitssoffan och idag kommer dom förhoppningsvis och hämtar fåtöljen. vi måste ha kvar tresitssoffan eftersom vår soffa inte kommer förrän nästa måndag. ska bli kul att göra om lite i ett av rummen man spenderar mest tid :)

idag blir det lite plock och lite annat och ikväll är det barngympa som gäller. efter gympan ska jag ha tvmys med mannen :)


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0