-

huset skiner och glänser så fint då jag dammsugit, torkat och plockat överallt :) känns så skönt efteråt när man ser hur rent det är! dock håller det inte länge då man har en hund som hårar som fan och en karl som går ut och in med skitiga skor... menmen, då får jag något att pyssla med iallafall ;)

nu sitter jag och kollar på lite bilder som jag tänkte beställa från bland annat min och älsklings student och så inväntar jag karln som förhoppningsvis snart kommer hem från jobbet. vi ska nämligen kolla på en ny soffa som skulle vara rolig att få med sig hem då vi åker till örebro på söndag :) ska (vill) iallafall ha den innan jul! dags att piffa upp lite i vardagsrummet tycker jag. ska bli roligt att ta sig an det :) älskar att pyssla med sånt!

nej nu ska jag kolla vidare på bilderna och även efter soffa :)


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0