tisdag

kom typ nyss hem, har varit i filipstad och haft körlektion. idag är jag faktiskt riktigt nöjd :) och de verka han med vara :p nu inväntar jag maten, äckliga fiskbullar, sen blire träning :) ska bli så gött att röra på sig!

svenska nationella idag dårå... förberedde mig imorse, eller ja.. jag skrev de jag skulle säga imorse. dessvärre träna jag inte på vad jag skulle säga.. de gick väl som de gick, men nu är skiten över iaf :)

måste bara påpeka att imorgon äre min och älsklings 1år och 7månadersdag :) gud va tiden går fort! :D men jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går :O för vissa äre tvärtom, dom tröttnar desto längre dom vart tillsammans. inte jag/vi inte ;) skulle inte klara ett liv utan min stoffefis :(

nej nu ska flytta fläsket någon annanstans ;) blev lite mycket text men de överlever ni :p är så glad just nu så de blir en massa pladder då! :D byebye!

/ E


Kommentarer
Postat av: Jennie

Aww grattis .)

2010-03-09 @ 18:08:55
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0