måndag

strands tryckeri
tandläkarn
skola
körlektion
ledare 3,5 timmar
träna
sova!

idag va ungarna inte de bästa på att lyssna vilket ledde till ett humör i irritation. dock gick de över lite senare på kvällen. och just väntar jag på att älskling ska ringa, men känner att jag är väldigt nära att besöka john blund så väntan blir kanske inte så långvarig haha ;) och ni vet ju karlar, inte dom snabbaste.. förlåt älskling (a) haha ;)

imorgon blire muntliga nationella i svenska, HJÄLP! :O, körlektion, klippning (skönt!) och eventuellt träning :) känner att jag måste träffa min karl också, saknar han som skrutt :p

något mer har jag inte att säga. så jag säger hejdå måndag och hej sängen! du är efterlängtad! men dessvärre är du alldeles för tom.. :( saknas en person... älskling :/

/ E

Kommentarer
Postat av: sanna pohlmann

<3

2010-03-08 @ 23:42:37
URL: http://sannnniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0