fucking söndag...

söndag, sista dagen i ledighet.. imorgon börjar skolan igen.. usch.. min helg har spenderats med min underbaring :) skitmys! inte riktigt lika mys att hans förbaskade jourtelefon ringer flera gånger om nätterna, menmen.. :p

idag har inte varit den roligaste dagen för mig, av ett flertal anledningar.. ;L :p men de är tur att jag har stoffefis som finns där och lyser upp min dag (a)

haha!
jag började sjunga så fint;
A, B, C
sen kommer stoffe;
mitt f*tthål de rinner

haha fan va go, gla jag blir :p

nej nu ska jag kila :p ha de gött! :)





Kommentarer
Postat av: Sara

Hallådär, mig kan du också tala med du vet? :) <3 Tala om dom dära flertala anledningarna ;)

2010-03-08 @ 11:23:57
URL: http://saruupullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0