måndag

just nu regnar det vilket är mys för då kan man ligga inne och kolla på film och grejer uuuuutan dåligt samvete haha ;)

sen jag tog studenten har jag sovit med min älskling varje dag så stackarn har fått en
liten inneboende haha. men nu är jag hemma i hammarn och grejar lite. stoffe och jag
har tapetserat som galningar känns det som och igår började vi med datarummet som
också blev klart igår. blev skitsnyggt, är supernöjd! :) ska försöka lägga in lite bilder på
allt sen. är ju hallarna och trapphuset som vi håller på med också :p

ikväll blire gympaträning med barnen inför nostalgidagarna. annars har jag inget mer att säga :p ha en bra dag!
:)

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0