tisdag

igår hälsade vi på mickan och fredrik i karlskoga och tittade på lilla thuwa. gud vad liten och söt hon var! man blev allt lite sugen på en egen liten skrutt ;) men det får nog vänta några år ;) jobb igår också, 16-22.30 och sen blev det hem och sussa med älskling, underbart! :)

gick nyss en promenad med vovven i det fina vädret. tror inte hon tyckte det var så skönt med tanke på alla hundra lager med päls ;p och att tungan släpa i backen tar jag som ett tecken på att det var varmt? ;)

efter älskling har slutat jobbet blir det örebro. ska hämta en soffa och några plankor golv.
det fattas typ två golvbrädor nere i hallen (y) men eftersom det blir ikea så hittar man väl
alltid något annat som inhandlas ;) ska även försöka få äta på pizza hut, sjukt gött där ju! :D

idag är det nämligen två veckor kvar tills jag fyller år ;) dock är det inte bara min dag,
det är även min och älsklings 2årsdag då! helt sjukt vad tiden går fort :o :)

nej nu ska jag hitta på något! ha en bra dag :)


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0