måndag

just nu är det mycket jobb så hinner inte göra så mycket annat.. :) blev jobb i måndags, onsdags, fredags, lördags, igår, idag, imorgon, på onsdag och på torsdag haha :p enda dagen jag inte jobbar på loka är idag för idag kallar dg på mig ;)

idag börjar jag 14 och slutar 19. ska stänga själv och räkna kassan och allt. nervös som fan :O men älskling kommer som moraliskt stöd för mig haha :p tack gubben (a)

på fredag ska vi till loka (känns lite som att jag bor där nu haha) och äta grillbuffé och bara
ha det underbart :) älsklings sista jobbdag också för den delen för sen har han semester i
två veckor :D passa skitbra med tanke på att på tisdag är det ju min 19årsdag och även vår 2årsdag :):) undra vad som väntar (a) firas ska det iaf göras det är en sak som är säker! :)

nej nu ska jag nog dra mig för att göra mig iordning :) ha en underbar dag! :)


/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0