lördag



ni som håller på och snackar skit om mig och stoffe kan lägga ner på en gång! ni vet inte ett jävla skit om vad som hänt eller pågår och när jag hör sådant går jag i taket. vad har jag gjort för att förtjäna ert skitsnack? har ni inget bättre att leva för än att såra andra? herregud ni är sorgliga.. men eftersom alla andra vet vad som är orsaken till det ena och det andra, och inte jag själv, så kan ju alltid jag fråga er.. :) ni vet vilka ni är, jag också.. synd va? ;)

och du är ute ur våra liv, för all framtid! fyfan vad gött!!

stay out of my life, TACK!!!!

 

Kommentarer
Postat av: belinda

de ä bra evelina ! <3

2010-08-29 @ 15:44:45
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0