fredag

idag är det fredag och jag jobbar som en dåre nu för tiden.. :p inte mycket tid för mig och älskling att ses.. :/ menmen, pengar pengar! :)

kom nyss hem till mamma och pappa för stoffe skulle duscha. en annan börjar om en timme och jag börjar redan känna mig lite stressad :s

nu har vi fått upp rätt mycket grejer i huset och datarummet börjar bli fint som fan med alla grejer! :) fick upp databordet och dator med skärm och tangentbord för några dagar sen, riktigt najs :) lilla soffan där inne står på plats och jag har lagt dit lite goa kuddar och kamin är som sagt på plats och ja, det börjar verkligen ta sig! :) väntar på att stoffes farfar ska komma hem och hjäpa oss med det sista. längtar som bara den! :)

för övrigt finns det inte så mycket att säga förutom att bergström var på besök idag och vi höll på att dö av skratt allså. stoffe och bergström, vilka stjärnor haha!

nu blev det mycket text :o men skriver ju aldrig något så.. ;p nej nu ska jag fixa stoffes frisyr. ha en trevlig fredag/helg! för min del blir det jobb för hela slanten!


/ E

Kommentarer
Postat av: cassiih

Då får ni vänta, farfar sa idag att han borde åka ner och hjälpa men att han hade så mycket att göra nere vid mitt hus ;P mohaha. Nu får stoffe känna på hur det känns att bli åtsidosatt :O <3

2010-08-20 @ 22:17:11
URL: http://cassiihtiurinen.b
Postat av: cassiih

cp dator, hinner ju inte skriva klart innan den skickar! Skyller på den =)

2010-08-20 @ 22:17:47
URL: http://cassiihtiurinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0