...

har nyss kommit hem till hammarn efter en natt i fjällbo med stoffefis. han bad mig igår att jag skulle sova där eftersom han och tommy skulle åka och jobba i sandviken från och med idag tills på fredag. det kändes skönt att ha honom i min närhet igen samt känna tryggheten och värmen. underbart!

vi var till i örebro igår och hämtade hundkoja. det var inte lätt att hitta vägen och att försöka tala i den där brummande biltransporten var inte ens att tänka på :p men på vägen hem fick vi dieselstopp, klantarsel :p, så vi pratade en hel del om allt och jag tror att vi förstår varandra mer nu och vi är villiga att försöka igen. nu är det bara jag och han som gäller, ingen annan jävla idiot. du är ute ur bilden nu och det förstår/vill stoffe också, mer än väl, och du har visat vilken falsk människa du är. för övrigt blev allt bara fel i nu i slutet och vi motarbetade varandra och bråkade om småsaker som man skrattar lite åt nu i efterhand och så. alla kan göra misstag, så är det. vi behövde det här för att inse att vi är menade för varandra :)

sen vill jag bara be alla knipa igen för nu är jag trött på ert skitsnack... den som har något att säga kan komma till mig och ta det öga för öga istället för att gå runt och tala sen förneka det. eller nej vänta nu, det är ju hällefors, det är ju ingen som vågar :D och ingen står för det dom säger heller. ni är modiga nog att snacka skit men när det väl kommer till saken ja då blir ni små och ynkliga som myror, love it :D ..

nu när jag fått skriva av mig känns allt mycket bättre.. :) nu ska jag fixa lite sen äta för ikväll är det jobb som gäller! ha en härlig måndag i det mysiga höstvädret! :)


S, jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: belinda

GILLA!!! <3

2010-08-30 @ 16:12:24
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0