onsdag

det här med att blogga lägger jag på is nu då jag inte har inspirationen för det samt att det är tråkigt med så lite kommentarer

är det något jag vill dela med mig av kan jag göra det till dom som bryr sig om vad som händer i mitt liv och inte offentliggöra allt genom att skriva ut det här då folk kan läsa som annars verkar ge blanka fan i mig och mina bekymmer

jag har skrivit ut saker som jag tycker att man som vän backar upp en för men det var det bara ett fåtal som gjorde och jag inser mer och mer vilka som är mina riktiga vänner

var inte meningen att verka vara en grinkärring och hoppa på folk utan säger bara sanningen :)
säger nu tack och hej för mig och önskar er alla en riktigt trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: cc

dgdfhgj

2012-01-19 @ 08:05:35
Postat av: Sara

Jo, eve.. Grinkärring! ;)



Ja, sen är det också så att man borde veta vilka dom "vännerna" är redan från början. Ju mer man växer upp, det är egentligen då man kan "välja/känna" vilka som vänner är. Och sen när du skrev att du hade skrivit ut saker på bloggen, och att det var ett fåtal som backade upp.. Alla vännerna läser väl inte bloggen jämt?



Jag har inte läst din blogg på länge och då har jag inte kunnat "sett/hört/undrat" vad som har hänt. Är jag inte en riktig vän då?

Och när jag gör det så får jag inte reda på det ändå..

Jag anser att du&jag är bra vänner ändå, för vi talar om det mesta när vi ses och har tid. Och jag finns för dig oavsett hur lite vi har pratat eller något. Det är bara du hör av dig!! =) Vi har en bra vänskap. Vi är inte ofta, då blir vi inte heller trötta på varandra..



Det är vad jag tycker iallafall. Ha en bra dag! =) Puss och kraaaam <3



BTW, vi måste ses snart!! :D

2012-01-19 @ 08:08:07
URL: http://saruupullan.blogg.se/
Postat av: evelina

sara:

jo jag vet men vissa som jag trott varit mina vänner verkar inte se mig som sin vän har de känts som. jag har funnits för folk som gett blanka fan i mig vare sig de gäller irl, sms, blogg osv. men vi har ju alltid funnits för varandra och inte bara en som funnits för den andra förstår du? :) håller såklart med dig men min sida har också en poäng haha ;) ja men klart vi ska ses snart :) trodde ju du skulle med och träna... :) puss och kram ♥

2012-01-19 @ 17:06:37
Postat av: Carro

Man har rätt att vara grinkärring ibland!!

2012-01-19 @ 17:27:13
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: C

Håller me Carro :)



Trist att du inte vill skriva men samtidigt förstår ja dej...



Sen va gäller riktiga vänner så brukar man känna på sej ganska bra vilka man kan dela med sej saker o ting till o vilka man helt enkelt bör hålla sej borta ifrån.



De finns dom som verkligen vill stötta sen finns de dom som bara e nyfikna..var vaksam på skillnaden annars kommer du bli sårad.



Kraam

2012-01-21 @ 18:54:46
URL: http://blondiescrib.wordpress.com/
Postat av: evelina

carina min älskade vän, du är iallafall en vän man kan dela med sig saker till och du har funnits för mig och stöttat mig genom tuffa tider och de tackar jag dig för! :) sen finns de "vänner" jag har funnits för som inte verkat brytt sig ett skit om mig, såna som bara verkar vilja få och inget ge... du vet vad jag menar eftersom vi talade om de där förut :) kram

2012-01-22 @ 15:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0