tisdag

jaha då vaknade man upp med världens halsont... så nu sitter jag med en kopp varm oboy :)

helgen bestod av jobb och mys med älskling. när jag slutat söndagens jobb med glädje att träffa älskling så fick jag meddelande om att han är på akuten i linde. jag höll på att dö kan jag lova... snutten hade ramlat omkull med crossen :( bakänden försvann och en stubbe stod i vägen som gjorde att han flög som fan. stackarn fick ta sig hem helt själv för han hade ingen mobil med sig. han hade landat på huvudet så nacken var helt åt helvete och han hade ont som fan i rygg och ben och allt, men han kicka igång fanskapet och tog sig hem själv där hans mamma och syster kom och hämtade honom och körde honom till akuten. väl där inne satt dom i cirka 6 timmar och jag blev tokig av att vänta på svar när jag inte själv var med... som tur var hittade dom inget benbrott utan det var musklerna som hade fått tagit stryk så stackarn var stel som en pinne och svårt att röra sig. hjärtekrossande att se honom lida... :( fick iaf ha honom hemma igår från jobbet så vi myste sönder i sängen till några filmer :) idag är han och jobbar igen. fick jag skulle jag tutta eld på crossfan... jag tackar gud för att han lever och inte blev förlamad eller någonting! vet inte vad jag skulle göra utan honom... :( vill inte ens tänka ett liv utan honom. stoffe, jag älskar dig! låt inte något sådant hända dig igen för alla gånger har man inte denna tur :'( ♥

igår kollade vi över kryssning också. nu är vi sugna på att komma ut på öppna hav och njuta! ;) hoppas det blir inom kort! :)

nej nu ska jag titta runt lite sedan placera min stjärt i soffan under filten! :) ha de bra!


/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0