fredag

finns ingen som du!

allt har tydligen ett slut... men slutet för oss trodde jag aldrig skulle inträffa... (igår) dock sa vi aldrig att det var slut... jag sa att du skulle säga det men du kunde inte... jag har inte hört att det är slut men det är givet..


är du nöjd nu eller? fan att du aldrig kan hålla dig ifrån någon? är så jävla trött på dig alltså så fy fan... jag vill varken se dig eller höra ditt namn. du är så jävla respektlös alltså.. (detta har inget med stoffe att göra för han är den mest underbara människa man kan tänka sig...)

vi älskar varandra, det är bara det att allt har blivit fel under en period... tiden med honom har varit underbar och ingen kan neka att han är mitt livs största kärlek... han har lämnat ett stort tomrum i mitt hjärta... jag vet varken ut eller in, jag vet bara att jag är jävligt förbannad och besviken...

tacka vet jag vännerna, tack cassi och jossan! ni är mina stjärnor! jag älskar er från djupet av mitt hjärta alltså <3


/ E

Kommentarer
Postat av: Linnéa H.

Åh, är de bra ? :D Haha ;)

2010-08-27 @ 17:04:13
URL: http://nillea.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Men:/ är det slut mellan er ??

2010-08-29 @ 16:12:42
Postat av: ilona

:( <3

2010-08-30 @ 08:48:57
URL: http://iloonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0