tisdag

somnade tidigt igår, var trött som en gris.. så idag vaknade jag halv 10 faktiskt ;)
och klockan tickar så snart är det dags för våra bästa år haha ;)

kommer nog inte ha något intressant att skriva om idag, som alla andra dagar haha. bloggen är tråkig tycker jag, likaså bilddagboken. varför ha dessa egentligen? men det är väl dom enda alternativen för facebook skaffar jag då inte :p

idag är jag irriterad pga min idiotiska dröm som jag fortfarande tror är sann... ;L
får se hur lång tid det tar innan jag förstår att det inte riktigt är så ;)

ha de bra allesammans :)


/ E


Kommentarer
Postat av: ilona

Bara lite skit emellan som förstört en del men vi kämpar på och försöker bygga upp allt igen :) <3

2010-09-07 @ 12:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0