fredag

dethäringa bloggandet är inte sådär jättekul tycker jag...
inte datorn heller som laggar så all text försvinner!! arrrrgh!

menmen... väntar på att få åka till jobbet. idag jobbar jag 17-22 och sover kvar
där tills imorgon då frukostpasset drar igång klockan 6 och slutar 15. efter jobbet
blir det raka vägen hem och sedan ner i källarn för att måla i pannrummet :)

händelserna för övrigt idag är väl inga mer än att jag har målat i pannrummet
medan älskling hållit på med pannan och sedan lunchade vi på bruksbaren :)

nej nu ska jag dra mig neråt till källarn för att se vad karln håller på med. hör en
massa svordomar och dunsar - inte bra ;) ha det gött!


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0