tisdag

balen igår var mycket trevlig :) alla var så fina! :) men mådde skit i början av kvällen
(vettefan varför för full va jag inte då! :p) och... ja, i slutet av kvällen också haha. lite för
mycket av det "goda" kanske... menmen, idag är jag på fötter igen ;) blir nog inte riktigt
lika illa på studentfesten på fredag iallafall, plus att jag antagligen ska jobba på lördag..

plus att jag måste verkligen tacka cassi, kinnunen och älskling som tog hand om mig! (a) stackars älskling, fick gå ut till vägen för att hämta mig klockan 2 på natten och skulle upp
och jobba dagen efter.. :( :) nu vill jag inte se en ciderflaska/burk till för jag spyr fan bara av
att se en haha! ;L :p

nej nu ska jag krypa ner i sängen :) ha de bra! :) bajbaj!


/ E


Kommentarer
Postat av: Sara

Aha, ofan.. Så allt är på låtsas nu eller? ;) haha.

Jaja, okej.. vad skojsigt (: pussisss<3

2010-06-02 @ 12:58:20
URL: http://saruupullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0