tisdag

inte ofta jag skriver här längre. är mest hos älskling. kan säga att jag bor där nu :) men ändå
så är jag hos mamsi och pappsi så jag inte behöver vara själv hemma i fjällbo haha (a) och så är det ju självklart kul att umgås med dom ;)

nu är alla golven lagda och tapeterna är upp och det blir verkligen skitnajs! :D riktigt
nöjd :) sen blir det att lägga korkmattan i trappen, lister och sånt där skit. usch, inte
mycket kvar men ändå är det så mycket som ska göras :/ ska även beställa en kamin,
mys :) mycket händer i lilla fjällbo just nu :p vakna imorse strax efter sju att det var en
jävla monstermaskin som höll på utanför - dränering pågår. var måttligt glad haha :p

nej nu ska jag titta runt lite på internet. ha en bra dag så hörs vi när vi hörs! :)


/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0