fredag

sitter i soffan hemma hos mamma och pappa och lyssnar på pappa som snarkar som en gris en trappa upp i ett rum (med stängd dörr!!).. helt otroligt hur man kan snarka så högt
utan att väcka sig själv? :s :p även mamma ligger och sover som en gris, en tyst gris, här i soffan bredvid mig ;)

hade varit skönt att själv lägga sig och sussa men det går ej för lär göra mig iordning för att sedan åka till jobbet. skulle jobbat 17-22 men sen ringde dom och ändrade så jag skulle gå till typ 23.30. jaja visst tänkte jag jag är ju ändå där :p men idag ringde dom igen och frågade om jag kunde vara kvar sist. då det blir en lång dag idag men det gör inget, har ändå inget bättre för mig idag.. :)

jag vet en som kommer sova gött inatt ;) vaknade 8 imorse så... (y) aja, ni får ha en trevlig fredagskväll! :) det är dags för fredagsmys! :)


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0