söndag

och tredje ljuset är tänt! :)

helgen har bestått av jobb, uppvisning och julbord. mycket gött med julbord må jag säga och jag kan lova att magen är mätt idag, imorgon och fram till jul då det bjuds på ännu mer julmat! :)

och vad det gäller uppvisningen så är jag stolt över mina pojkar! ni presterade verkligen bra :) på träningarna är ni världens bråkstakar och lyssnar inte för fem öre, men när det väl gäller, då är ni jätteduktiga!

det har varit lite mycket nu dom senaste två veckorna och jag har knappt vetat vad jag heter. så inatt klockan 01.00 trodde jag att jag hade försovit mig till frukostpasset som börjar 6.00 så jag mitt mongo ringde till restaurangen då jag talade med vår bartender som kallas morran. hon måste trott att jag var full eller helt från vettet. får nog förklara mig lite nästa gång jag ser henne. kanske måste börja slappna av lite nu? men dom på jobbet hade iallafall roligt åt mig. tur att man kan underhålla någon iallafall ;)

nej nu blir det film och mys i soffan med älskling. dock dröjer det inte länge innan jag besöker john blund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0