torsdag

nu då, min käre vän, carina gör jag ett tappert försök till en uppdatering!

dagen började med en snabbvisit till örebro med mor och far där vi "uträttade" ett ärende och därefter lunchade
väl hemkommen tog jag mitt snövita ansikte till solariet och byggde lite på brännan med ica
snäppet brunare traskade jag in på ica och köpte lite matsäck till lördagens uppvisning och nu är även kläderna till dess nummer packade

nu inväntas bara mannen som fortfarande är på jobbet och grejar med delar till sin nyinköpta traktor

sänder ut kärlek till mina nära och kära som varit min klippa under denna uppförsbacke
utan er hade allt bara blivit ett stup helt utan slut
jag älskar er ♥


Kommentarer
Postat av: C

Dutti du Elevina ;)



Ses på jobbet imorgon :)



Kraam

2011-12-08 @ 21:05:24
URL: http://blondiescrib.wordpress.com/
Postat av: Rebecca

Hejhej! hur mår du gumman? om du har det jobbigt och behöver prata ut så är de bar att ringa vettuu! =) <3

2011-12-13 @ 23:39:58
URL: http://rebeccaelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0