torsdag

och jag mår verkligen inge bra...

igår skulle jag vara snäll och skjutsa ica till ludvika där hon skulle tatuera sig. vi skulle åka i cassis ford. jag skulle hämta ica i grythyttan men på hultetvägen var det lösgrus eller vad det heter... jag åkte verkligen inge fort och skulle bara bromsa lite och fick världens sladd rätt ner i diket... (y) plus att jag var skitnära att köra in i en såndär telefonstolpe... helt sjukt att när man är så försiktig som jag var går det ändå åt
helvete och jag känner mig totalt jävla värdelös. var så skakis igår att jag knappt
kunde ta upp mobilen och ringa till caroline. just nu känns det som man aldrig mer
vill köra bil men det måste jag göra redan ikväll...

så dagen igår kunde jag lika gärna hoppat över. nu blir det ner till soffan och glutta lite på tv. ha det bra allesammans!


/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0