söndag

gårdagen blev trevlig och det tackar jag folket för, speciellt jossan ;) dock blev det lite
för mycket sjungande (skrikande) så rösten pajade innan läggdags haha ;p dock var
det någon mupp som repat tapeten - då blev evelina verkligen inte glad. förstörs något
i hemmet blir jag ett levande åskmoln.... i alla fall, ica väckte mig mellan 3-4(?) från
min tupplur i soffan och sa att vi skulle gå upp och lägga oss. och det var efterlängtat
kan jag lova! :p stoffe kom däremot inte upp förrän vid halv 5 då dom sista åkt. lite mysigt
att alla vi tre låg och sov tillsammans haha ;)

vi grisa i sängen ända tills klockan var ett idag ;) sen kom man ner och såg alla flaskor överallt, fläckar på mitt nytorkade golv och ja... det drog ner humöret lite då jag insåg att imorgon måste jag torka alla golven på nytt ;L

nej nu ska jag göra mig iordning för att sedan gå till hammarn där mammi och pappi bjuder på tacos :) ha de bra allesammans! 


/ E 

Kommentarer
Postat av: ica

Jag tyckte de va jätte mysigt att ligga brevid er :$ hahahaha låg jätte nära bror <3

2010-09-26 @ 18:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0