grrrrrr

dammsugarjävel!

hade torkat golv, fönsterbräden, bord, hyllor med mera samt dammsugat i köket och tvrummet. jag och dammsugarn, vi var alltså jättebra kompisar. sedan kommer jag till hallen nere och dammsugarhelvete bestämmer sig för att paja... grrrr... slangen hoppar ur och jag tänkte att det är väl bara att trixa in den igen. jo tjena.. försökte bra länge men det gick inte. jaha men tack då din fan ;L då får jag vänta tills mannen i huset kommer hem så han får laga min "kompis" så får jag ta övervåningen senare idag eller imorgon efter jobbet. jag som hade planerat ett skinande glänsande hus, där fick jag för den planen. då får jag väl plocka i garderober samt skafferi och köksskåp resterande av tiden tills träningen börjar. jag som faktiskt trivdes med att pyssla för mig själv med musik i bakgrunden. grrrr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0