fredag

och idag är jag ledig och då blir det verkligen fredagsmys på hög nivå :)

för övrigt så måste jag säga att min onsdag blev inte riiiiktigt som jag tänkt mig..
faktiskt nästan inte alls..

- promenad med nellie till och från hammarn - blev bara till hammarn sen fick vi skjuts tillbaka av mammi haha (a)
- äta mammas supergoda stuvade makaroner - det gjorde jag kan jag lova!
- städa, ser ut som helvete här hemma nu - jag dammsög lite, hann inte mycket mer
- friskis och svettis - blev det inget med för vi åkte till hultet där jag lekte med bebis och bitta. eller ja, dom lekte slut på mig haha ;) härliga ungar det där! :)
- mat och mys med karln - matlagning blev det ej för vi åt i hultet men lite mys innan läggdags blev det väl.

ja, såg min onsdag ut. men idag blir det ett ryck här hemma och på kvällningen blir det träning :) fredagens avslut blir såklart mys i soffan och idol :) imorgon blir det frukostpass, 6-15 och på söndag 6-12 så det blir tidiga sänggångar :)

nej nu har jag skrivit alldeles för mycket. ha en underbar fredag, för det ska jag :)


/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0