tisdag

och det har kommit förbaskat mycket snö :) lite mysigt är det allt tycker jag. nu börjar julkänslorna komma till en och jag välkomnar dom gärna :) dock vill jag inte ha "julstressen" som jagar mig hack i häl...

igår kände jag mig så värdelös man bara kunde känna sig. tur att det finns folk runtomkring en som bryr sig iallafall.

örebroresan med sara igår var trevlig :) blev mycket fina grejer inhandlade till huset som jag och älskling ska pyssla lite med i helgen :)

idag har jag varit hos cassigull. vi kollade på tv, lagade mat (okej, hon lagade mat ;)), spelade kort och ja, bara var. väldigt roligt att träffas igen. måste bli oftare tycker jag :)

lånade stoffes bil idag och vad är det för däck på den bilen om inte fucking sommardäck... kom ju ingenstans när jag skulle hem så den står kvar hos cassi nu. liiiite ovett fick jag... så det blev att knalla bort till svärmor och svärfar då svärfar var så underbart snäll att han körde hem mig :) kanske är stoffefis inte lika sur på mig imorgon då det är vår 2år & 3månadersdag... :)


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0