tisdag

igår gick verkligen allt utför... trött på detta nu. jag ska längre inte känna mig värdelös varje måndagkväll. ingen ska få dra ner mig bara för att jag är för snäll. nu jävlar...

idag ska jag nog ta en promenad med vovven och sedan blir det dammsuga, torka golv och lite sådant. imorgon, torsdag och fredag blir det jobb så det måste hända grejer här hemma idag :)

på söndag bär det förhoppningsvis av till örebro med älskling då vi (jag iallafall) ska handla julklappar och det nödvändigaste inför julen som snart är kommen :) tiden bara rinner iväg ju!

men innan alla måsten i hemmet ska jag placera mig i soffan och glutta lite på tv :) ha det bra hörrni!


/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0