söndag

första advent! :)

åka i snöovädret då jag knappt såg vägen
jobba 6-12
julmarken med mamma (om nu typ 3-5 stånd kallas marknad)
hem och ta fram julsakerna
ta ner "partytältet" och greja lite ute på gården
sätta upp lampan i hallfönstret - ÄNLTLIGEN
åka till mamma och pappa där vi fick god mat och fika

så har min söndag/första advent sett ut och har varit helt okej :) sätter pricken över i:et när mannen kommer hem då det blir film och mys innan han försvinner till sandviken imorgonbitti och inte kommer hem förrän senare på dagen/kvällen. på tisdag jobbar han också borta men han kommer iallafall hem till mig samma dag :) för min del blir det jobb onsdag-söndag så känns som att det kommer bli knapert med stoffe-evelina-tid denna vecka.

ha en fortsatt trevlig första advent! :)


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0