onsdag

dagens väder är ju inte direkt på topp och har inte varit på hela dagen, dock klagar jag inte då man kan vara inne utan dåligt samvete ;)

igår blev det en fika med sara på DGs och sen la vi oss i solariet en liten stund. var faktiskt ganska skönt :) efter det blev det hem och ta sig an "garderoben" nere i tvrummet (sån där gammal garderob ni vet som finns i äldre hus och bara tar upp en massa plats....). aja iallafall, det var verkligen grejer överallt och man hade ungefär en halvmeter att röra sig på haha :p men när jag var klar kunde man gå genom hela och grejerna låg på hyllorna och inte på golvet som innan ;) stoffe hade sagt "nej men vad fan :O" när han gick in haha så det säger väl lite hur det såg ut innan ;)

nu sitter jag här i väntan på att kaffet till baket av chokladbollar ska rinna klart och svalna lite :)

fick nyss samtal från loka så imorgon blir det jobb mellan 9-17 och i helgen blir det jobb på fredag och lördag. pengar pengar :)

nej nu ska jag dra mig neråt och baka ;) ha det gött allesammans!


/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0