onsdag

och det har kommit ännu mer snö ;) det tycker jag faktiskt är lite mysigt. var ute och gick med vovven och hon tyckte det var så roligt i snön så :)

idag har jag faktiskt suttit och spånat lite på julklappar och på vad jag själv vill ha av "tomten" ;) känner att jag behöver vara ute i god tid iår så allt inte kommer dagarna innan jul. faktiskt har jag kommit på några klappar, känns bra!

idag kommer älskling hem vilket är efterlängtat. han har endast varit borta från mig sedan igår morse men längtan är fullt lika stor ändå :) ikväll blir det träning och efter det hoppas jag på en redig myskväll med min älskade. imorgon är stoffes sista dag innan han tar helgen, gud vad skönt! och det är han värd efter allt slit med jobb hit och dit.

nej om ett litet tag tror jag faktiskt att det bär av till solstudion och lägga sig i solariet en stund och få lite färg. känns lite som att jag kan kamoflera mig i snön med mitt ansikte nu haha.


/ E



Kommentarer
Postat av: Ica

Förlåt evelina, du får stå med nästa gång ;)

2010-11-10 @ 20:30:26
URL: http://iicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0