måndag

jag hatar måndagar... varför vet jag inte men det har jag alltid gjort haha.

sitter så gött i datastolen inlindad i täcke med lite musik i bakgrunden. tänkte kolla runt lite efter julklappar men det är ju så himla svårt... på tal om jul så drack jag mitt första glas julmust igår ;) lite tidigt kanske men det var gött :)

idag blir det lite pyssel här hemma och senare ikväll blir det barngympa. efter gympan blir det förhoppningsvis mat och mys med mannen :)

igår var det farsdag då jag gratulerar min älskade pappa :) dock är det inte bara han och alla andra pappor som ska gratuleras. nej, tänk för att det ska jag och stoffe också då vi varit förlovade i 1år och 3månader :)




/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0