lördag

och jag var uppe med tuppen! skönt att lägga sig i tid och komma upp i tid :) natten var dock inte så rolig då min mage krånglade så förbannat och att vi hörde en äcklig mus någonstans i väggarna. den ska den jäveln, inom kort

igår när jag sov på loka var också den första natten som jag faktiskt kunde sova mer än 2-3 timmar innan jobbet drog igång! helt otroligt. igår fick jag även höra bra saker som gjorde mig glad och uppskattad vilket inte var helt fel :) skulle behöva sånt lite oftare.

idag blir det kransbindning med gympan och sedan bär det av hem där sysslorna väntar på mig. och så är det även en evelina som väntar på sin älskling. stoffe är till hans morbror och hjälper honom med att lägga takplattor. hoppas dom blir klara i god tid så jag har min karl för mig själv en stund idag, nermysta i soffan i lugnets ro och utan måsten.

imorgon bär det av till örebro vilket jag verkligen ser fram emot! hoppas på mycket fina saker inhandlade! okej, mycket kanske det inte blir då jag i första hand måste koncentrera mig på julklapparna...


/ E

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej knäppgök!;) Det gick bra i fredags. Victoria hoppade in istället för mig, annars hade jag hört av mig...:) Inte alltid det passar att man kan hjälpas åt, så är det ju för mig med...;)

Hoppas det gick bra med jobbet..Kram!

2010-11-20 @ 20:39:13
URL: http://perssonskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0