måndag

jag är abertrött! sov som mest 5 timmar inatt :s somna tidigast ett sen vakna jag av alla ljud polacken hölls med (en som hjälper mamma och pappa med tvättstugan och bastun). mamma sa att jag skulle lägga mig i deras säng och sova en stund men gick det? nej, varför skulle det göra det ;L

idag börja vi 10 då vi övade på studentsången (nu äre nära!!! :D) sen hade vi utvärdering med helen och fredrik. skulle haft drycker också men jag fick gå eftersom jag är klar med allt :)

när lilla solen väl tittar fram och jag har tid att sitta ute så ska det blåsa också ;L inge skönt
att sitta ute då ju.. :s :( så idag det blir att ligga och softa i sängen. ikväll gympa också från
18-19-30.

ha en bra dag! :)


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0