torsdag

happ, örebroresa idag då. skulle gått på information och skit men de blev inge haha. så jag, cassi, emelie, emma, seb och patrik drog till stan istället och snaska chickenbits på donken istället :D med bearnaisesås såklart! riktigt gött ;)  tog bussen som gick vid 14.00 och nu sitter jag här och ska äta nudlar. gud va jag äter haha.

ikväll blire iaf träning med sara :) idag är de de roligaste passet oxå! och igår va vi duktiga, då blev de både promenad och träning :D

imorgon äre restaurangen i skolan sen äre helg! gud va skönt :) de ser jag starkt fram emot!

/ E

Kommentarer
Postat av: Sara

går du fortf på gympan? :p :)

2010-03-15 @ 15:14:45
URL: http://saaraapettersson.blogg.se/
Postat av: Sara

haha de vet inte jag heller hur man gör ;) för de står att du va på träning så drf undra jag :) hade för mig att du sa att du skulle lägga de åt sidan förut:p

2010-03-15 @ 18:59:27
URL: http://saaraapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0