torsdag

lektion, skriva prov och sen bar de iväg hemåt.. är inte på topp idag. så denna dag spenderas i sängen :) utan älskling.. :( så tomt ju..

blir så jävla irriterad! hade beställt en klänning jag ska ha på studenten men den har inte kommit än.. de skulle ta 2 veckor att få den så mamma skicka mail till dom igår men hon fick till svar, som alltid, att dom kommer med svar om 24-48 timmar. man får ju aldrig nå svar! de börjar kännas som att de är nå jävla blufföretag.. får se va de blir.. men vilka idioter de finns alltså!

de finns folk till allt kan jag säga.. ruskigt irriterande men i detta fall riktigt roligt haha

jag älskar MIN stoffe!


/ E


Kommentarer
Postat av: sanna pohlmann

svar: ja jag håller helt med dig .. :p <3

2010-03-25 @ 13:49:24
URL: http://sannnniis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nehe, du skojar? Fyfan för folk! FAN FAN FAN! Hallå, du måste tala om för mig sen vem och vad du menar :) Vi måste prata baby! <3

2010-03-25 @ 21:48:03
Postat av: Sara L

Nehe, du skojar? Fyfan för folk! FAN FAN FAN! Hallå, du måste tala om för mig sen vem och vad du menar :) Vi måste prata baby! <3

2010-03-25 @ 21:48:50
URL: http://saruupullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0