onsdag

happ, idag då.. har inte hänt så speciellt mycket. hade en lektion sen blev de skriva svenska nationella. skrev bara en massa sjabbel :s hoppas de gick bra iaf!

alltså seriöst, nu äre sagt att vi inte ska få ett öre till balen?! vafan säger jag bara... man kan ju alltid hoppas på då att inte ni heller får nå till eran bal :D ... hoppas iaf att de löser sig så att vi får pengar. inte bara treor som är sura över detta, har även hört andra som är pissed off på detta skit.

för övrigt ska jag plugga lite på två prov jag ska ha imorgon. men just nu finns inte orken där :p

ikväll blire iaf sova hos älskling :) gud va jag kommer sova gött ;)


/ E

Kommentarer
Postat av: cassiih

Sv: Helt oräta i skallen!! :O

Jag hoppas också att de inte får några pengar då, fast det blir ju fel för alla andra som vill ha :/



Ja, mvg är bra:)<3

2010-03-31 @ 20:32:07
URL: http://cassiihtiurinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0