onsdag

för det är ingen vanlig dag för det är älsklings födelsedag, hurra hurra hurra! :D
grattis på 21årsdagen min älskade! trevliga saker väntar ;)

kan börja med att säga att jag smidigt sprang in i tvbordet med knät och det
gjorde förbannat ont... ;L matilda fick sig ett gött skratt iaf....
aja, har precis tagit ur rabarberpajen ur ugnen som älskling ska få snaska i sig sen ;) 
han älskar nämligen paj, men vem gör inte de (a) VANILJSÅS med paj skare bli! ;)

igår var det personalfest på loka och även avsmakning av sommarens meny.
det är nämligen denna vecka som jag börjar gå på schema. första dagen på fredag,
självaste midsommarafton :p men jobbar 10-17 så har kvällen ledigt iaf vilket är det viktigaste :) ska iaf jobba 75% (y) :)

idag var det möte på arbetsförmedlingen. förstod inte så mycket av vad hon tala om
för var trött och orkade inte lyssna med båda öronen (a) menmen :D

nej nu blev det ett långt inlägg. ska sluta skriva nu :) ha en bra dag för det ska jag!


/ E

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej, man brukar äta vaniljsås med paj. Brukar bli mer sås än paj (A) :D

2010-06-23 @ 19:48:58
URL: http://saruupullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0