måndag

jahapp, då är man nybliven student då ;) känns så himla overkligt :O

fredagen var enormt pirrig alltså.. var grymt nervös innan vi skulle gå ut :O sen fick jag blommor och lite sånt och det var så tungt så jag trodde att nacken skulle gå av haha. fick lasta av mig lite och sen blev det färd på vårt flak :p skrek en evighet kändes det som. efter
det blev det att åka amerikanare hem :) hemma i hammarn blev det mat och mys med släkt och familj. fick mycket fina saker, bland annat en mobil hihi :) på kvällen bar det av till älskling med cassi och patrik. vi fixade hår och grejer innan studentfesten. festen SÖG, fy FAN va tråkigt det var alltså! hade verkligen sett fram emot den men nej, usch säger jag bara... blev en tidig kväll. min ilska över att jobba dagen efter studenten gav sig rätt snabbt när jag insåg vad tråkig kvällen var. som sagt, du och jag cassi, vi ska ha vår egen studentfest! :D <3

bilder kommer senare!

avslutar detta med att säga att jag älskar min pojkvän som gör mina dagar!
skulle aldrig nånsin klara mig utan dig gubben :)


/ E


Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin måndag. :)

2010-06-07 @ 13:21:39
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0